Kasi Ang Gandamong Kausap In English

Binaba ang phone habang kausap ko. Human translations with examples.


On Twitter 34

Kung ang letrang a ay ilauna sa manga titik na II Ik 0 sa W.

Kasi ang gandamong kausap in english. Human translations with examples. Contextual translation of ang gulo ko kausap into English. Kala ko kasi i was speaking im jealous of you.

Get a better translation with 4401923520 human contributions. Contextual translation of kasi walang kang kausap into English. Human translations with examples.

Contextual translation of busog nako kasi kausap kita into English. Contextual translation of kasi ang sarap mong kausap into English. Contextual translation of kausap ko kasi ang into English.

Ang A ay tutanog sa pamagitan ng A at 0. Human translations with examples. Human translations with examples.

Read it the mess okie lods ang gulo nyo take your ti. Kung ang manga-titik na ough ay magkakasama ang pagsasslita ay parang ao datapuat maminsanminsan ay ttunog ng parang U. The mess big time kastoy kuma im confused ang gulo nyo.

Human translations with examples. Nalowbat kasi ang cp ko. Contextual translation of ang gulo mo kasi kausap into English.

So lets talk i have a fever not feeling well. Human translations with examples. English nakakaaning troubled person.

English squishy ang sarap ang sarap shet sarap to ilocano. Kung ang manga letrang igh av magkakasama ang pagbasa ay parang ay. MyMemory Worlds Largest Translation Memory.

Contextual translation of di kasi si nems ang kausap ko eh into English.


On Twitter 34


LihatTutupKomentar